05 August 2010

Ronggeng Rokiah part 12

hari terase letih skit.. pukul 6 baru habis kelas, even kelas start pukul 1 tp i feel really2 damn tired, it never happen before,, tipu3... padahal mmg selalu je... sbb aku ni kan malas. buat keje skit, dah penat.. hu3 . esok kene pegi muor... pakse rela... ade program anak angkat... so scared sbb aku x selesa utk berade kat rmh orang... but i dont have any choices,. terpakse jugop pergi...

mcm mane lah program tu nanti.. kalau best, ok lah... kalau tidak best, terpakse lah kene buat best jgk... dah lah kene jadi AJK gotong royong... lantaklah korang, malas aku nok buat keje, sape suruh suke2 ambik name aku suruh jadi AJK... u make a very2 wrong selection, ha3. pick me as one of da members is like menunggu buah yang tidak gugur, waste your time, buat keje sie2... sesuaikan perumpamaan itu aku gunakan???... peduli hape aku..

assignment... byk lagi yg tidak siap... mungkin malam ni aku cube buat lagi.. tu pon kalau lah aku rajin and timbul a little sifat rajin from da bottom of my heart..

how ah, org laen bleh buat byk keje dalam satu mase... very2 the rajin u... ha3... tapi "itu bukan aku, uwoo...."..

mungkin aku pon seorang yang rajin sebenornye, tp tersembunyi di sebalik sifat malas yang sering mendampingi diriku.. wah.. ayat, mule nak berbunge lah tu...

sorry lah ye, im not that type of person k... just little2 je lah.. kadang2... bile dah desperate sgt.. mule lah mengade ngade...

ape lah aku mencarut malam ni... biase lah.. bile jiwe x tenang.. x bleh fokus pd penulisan... dah2.. stop RIGHT NOW!!! this is an order..

baik tuan... bye3

No comments: