18 August 2010

Ronggeng Rokiah part 20


bile aku dop tido malam.. aku mule rase pening... aku rase mcm dop berbaloi dgn ape yg telah aku korbankan... time presentation.. im really2 lost.. aku dop tahu ape yg hendok aku bace, dan ape yg harus aku cakap kat depan...

bile dah jadi macam tu.. perangai buruk mulelah menyelubungi diri... mule rase nok maroh dop tentu hale.. dengan mate yg pedih sbb dop tido semalaman.. dengan kepale yg ala-ala sakit tu... berdenyut2... Kesian kat kawan aku.. kne maroh.. aku x dop niat nok maroh sebenornye.. sbb bukan ader saloh ape2 pon..

kadang rase mcm dop bergune je aku ni... hanye menyusohkan org je.. bile tension maroh... bile dop sihat maroh.. bile lah perangai panas baran taik ayam aku ni nok hilang... mujur ader yang memahami... hanye mendiamkan diri bile aku maroh.. ader yg sudi pujuk bile aku maroh.. yg berani maroh balik bile aku maroh...


1 comment:

pal7 said...

doh la..jgn marah lagi..jom g men bowling jom..