15 October 2010

pertengahan Oktober

hari minggu sudah tibe.. hari2 yang bakal memberi rase bosan pada ku... di tambah pula dengan teman seperjuangan yang siang malam menemani aku di bilik sauna nya ade urusan luar sepanjang 2 hari ni... selamat berjaya lah pada beliau... bukan tiade kawan laen.. cume agak rase kehilangan lah... masekan tidak... cube anda semua bayangkan... siang malam duk bergelak ketawe.. bersuke duke... bile orang tu hilang.. of coz anda akan terase...

dengan tekanan belajar yang sudah mencapai tahap 101% ni.. aku mmg memerlukan seseorang... kekasih hati jauh di kampung halaman... ade tanggung jawab sendiri.. hanye ade kawan baek sebagai peneman sepi... tempat meluahkan tekanan... tempat bercerite masalah rumah tangge...

semua yang dirancang nampaknye tidak menjadi.. make aku adalah amat kecewa... bukan sebab terlalu inginkan yang terbaek.. tp aku inginkan kesempurnaan.. walaupun aku nampak selekeh dan bersahaja.. tp kadang kala ku boleh menjadi seorang yang amat cerewet.. aku sudah usahakan yang terbaek.. tp apakan daya, nasib belum menyebelahi aku... aku berserah.. mungkin akan ada tomahan yang bakal aku terima oleh mereka yang tidak pernah mengerti ape yang aku rase... tp biarlah.. aku hanye mampu tersenyum menenangkan hati yang sememangnya sedang berkecamuk dilambung lautan tekanan yang makin hebat menerjah tiap benak jiwa ku...

benar bagai dikata.. bukan semua yang di impi akan menjadi nyata.. aku sedar akan hakikat hidup ini... itulah sebabnya aku gagahi jua mengharungi semua ni... kate2 sabahat @ saudara sentiasa aku ingat... "semakin jauh kita lari... semakin banyak cobaan yang datang...".. betapa ia membawa maksud yang cukup mendalam...

~akan ku lalui semua ini~

1 comment:

pal7 said...

paiz..
harung jangan tak harung..bersemangat sket kawan..hehehe