27 February 2008

keBANGGAan_KU



ni jer lah yang dapat aku banggekan sepanjang aku kat universiti ni..... sebenornyer bukan ader aper2 pun tapi sajer jer nok remember balik aper yang aku rase berharge dalam hidup aku.... aku ni bukan pandai pun.... mungkin rezeki aku..... rase2 tu jer lah sekeping yang dapat aku bawak balik.... tapi aku sentiaser berharap yang aku akan dapat sekeping lagi sebelum tamat pengajian aku sini........ bukan aper..... untuk kenang kenangan........ time g ambik tu memang raser best coz first time tapi tu lah....... semuanyer dah lamer berlalu..... dah setahun lebih..... insyaAllah kalau semua berjalan seperti di rancang..... aku akan cuber lagi ........ tapikan........... aku raser aku dah smakin down sekarang ni.... mungkin sebab aku dah semakin malas kot.... aku akan beruboh..... tapi dop tahu biler..... he3..... cakap macam best jer tapi aku ni mmg dop best lansung... saper yang kenal aku tahu lah perangai aku yang kuat berangan angan mat jenin nih..... doh lah pemalas..... hish.... cite2 nok lebih pader orang sokmo... tapi usehe very the sikit.... aper nok jadi lah dengan aku ni..........…….. aku ni impian memang tinggi nak mampus….. tapi pemalas yang amat………… jangan kater nok bacer buku ke study ke…….. tengok kulit depan tu pun mater jadi ngantuk doh…. dok selok doh dalam lagi…. tapi kalu selok hok dalam kain tu ceroh pulok mater……… ooooo jahat perangai tu…. jg jadi bodoh ok…. aku ni budak baik….. don’t ever2 say aku ni badboy…. sebab aku ni bestboy tapi aku bukan kumpulan beachboy….. he3…. bab2 ngutuk ke main motor ker memang aku jahat sikit….. tapi bab2 pompuan ni aku baik….. mampu lagi berpikir dengan waras…… sebab mok kiter pun pompuan what? so kene pandai hargai pompuan…… pompuan pulak jangan ambik kesempatan atas keikhlasan aku ni… he3… macam lah aku baik sangat…. kuang3….wait2…. ni nok criter pasal naper sebenornyer ni…. hish….. aku harap aku akan tetap jadi seorang insan yang cemerlang gemilang dan terbilang di dunie am nyer dan di akhirat khasnyer…. insyaAllah…….

No comments: