27 February 2008

LELAKI_atau_PEREMPUAN

nak di jadikan ceriter….. banyak sangat kes2 rogol lah cabul lah yang berlaku sekarang ni…. dok kurang jugok hubungan sexs luor nikoh ni…. betul ker orang zaman lening ni hampeh nok mapus…. saper yang saloh…. mak bapak ker….. lelaki ker…. pompuan ker…. pasal mak bapak ni aku x mboh cakap coz semua mak bapak nok anok dier jadi semulie mulie insan atas muker bumi ni… tak dop mak bapak yang nok anok yer susoh….
tapi ni anok2 yang dok reti baser….. pempuan kater lelaki jahat sebab suker rogol pompuan…. lelaki kater pompuan jugok yang saloh sebab pakai seksi lepas tu konek pun keras sebab dop tahan tengok keseksian pompuan….. so saper yang saloh sebenornyer… aku ker? ye kot… ape pulok… aku tak dop kene mengene dalam isu ni…. aku tulis jer lah…. maroh ni….
tengok pompuan zaman lening…. pakai seksi2…. bukan nok kater ke orang lain….. tapi tu lah….. reality hari ning…. lelaki pulok dok khayal dengan pil2 dier tu….. biler masing2 dah terpedaye dek setan2 yang sure tempatnyer kat nerake tu…….. muler lah berlaku bende2 yng buruk…. kadang kale keadaan yang memakse…. tapi tu lah…. semua orang ader reason masing2…. kater en sani (penyelia asrama) selagi kita bernama manusia…. selagi itu lah kiter akan ader alasan.... betul ke?
tu rogol punyer kes…. yang buat sexs lepas tu rakam n sebar kat merater rater tu aper kes…. dop tahu malu ker…. kalu muker raser tebal sangat doh…. dop tahu malu sekali pon…. ingat skit kat saudere mare…. adik beradik…. mak bapak yang paling malu….. orang ni kalu beriter buruk…. hujung dunie pun sanggup pegi sebab nok tahu hal buruk orang…..
…………. insaf lah…. aku bukan nasihat geng2 mung…. tapi aku sekadar ingatkan diri aku sendiri…. kalau nak buat seks sangat…. jangan lah sampai record sendiri….. meh sin aku recordkan…. ingat skit…. ader orang merana atas aper yang kiter buat……………….

No comments: