02 March 2008

jom_PILIH

Bosan betul bacer paper sekarang ni…. Dop habis2 pasal ngundi…calon….kempen…gantung bendere….pilihan rayer… tiap2 hari dala paper bende yang samer jer….. nok bacer pun naik malas….. lagipun aku bukan tahu sangat dunie politik ni….. kadang2 orang kater join politik nih buat dose ke paler jer sebab banyok tipu orang…. Betul ker? Maner aku tahu bengong…..kan aku kater doh aku dok tahu pasal politik…. Kan kene maroh doh…. Aku maroh ker saper ni?? Entoh… he3…… tu dalam paper punyer ceriter… tapi jalan pulok lagi lah….. mater naik silau tengok bendere yang bersepoh sepoh kat tepi jalan….. dacing ader… bulan purnamer ader… bulan dop waper nok penuh ader…. Roket pun ader…. Buang duit je lah tu…. Baik beri ker aku ni…. Dapat jugok pahale sebab tolong orang susoh macam aku ni… ni dok…. Gantung banyok2 lepas tu buang gitu jer…. Kan membazir namer nyer tu….. hish….. rase2 kalau aku masuk calon boleh menang ker….?? Ader jugok cite2 bodoh gitu….huargh ha ha…. Maner tahu lah kan….. kempen punyer kempen….. So, yang maner jadi pilihan??? Pandai2 lah pikir yer…. Jangan saloh pilih sudoh…. Nanti anda dan orang lain turut merane….. bubuay………

No comments: