05 March 2008

unDi_KU

hari nie aku nok poteng kelas environmental engineering.... nok tahu sebabnyer? maner bleh kabo.... nok tahu jugok ker ni? betul ni? ok..ok aku kabo... sebabnyer...... malu ah nok kabo... sebenornyer sebab aku nok balik malam ni.... he... esok kelas semua cancel.... so balik lah... aku nok tunai tanggungjawab aku sebagai anak malaysia..... nok g ngundi for da 1st time..... syok siot..... aku nok pakoh BARISAN NASIONAL lah.... peduli aper orang nok kater gajoh rima pun... yang penting aku hidup aman sentose.... syurge neraka Allah yang buat....kiter termasuk kat mner Allah yang nilai.... Kita sebagai umat islam mesti taat pada perintah Allah yang esa... bukan duk mengate sesame hok dok betul blake... BN kater PAS dok betul..... PAS kater BN dok betul...... pader aku...DUA-DUA dok betul.... tapi alang2 dok betul blake... baik aku pakoh parti hok beri kepentingan ke aku.... pader pengundi di luar saner... undilah BARISAN NASIONAL...

No comments: