01 April 2008

bapak mertua ku

Baru jer lepas bertanyer khabor dengan bapak mertua ku… yang amat berhormat datuk seri amar diraja din bin jusoh… semate mate call aku sebab nok nabo dier tengoh goreng ikan…. Aduhai…. Sakit paler jugok… he2… sajer lah tanyer kabo + sembang2 pasal hal hal orang lelaki… pompuan dok leh tahu…. Bahaye… he… nok tahu jugok ker…?? Maner bleh royak… rahsia menantu dgn bapak mertua…. He3….

Ayoh…. Very the kind person lah… walaupun nampok garang yang amat… 1st time kenal… nok cakap pun takut…. Tapi lame2 ok lah…. Boleh wak gurau lah… hepi jer memanjang… tapi takut jugok… sebab mulut aku ni tak dop insuran… kan kene penampor susoh pulok… nok lawan dop leh… maklumlah bapak mertue…. Hormat lah konon… he3.. tapi nasib baik ayoh dok ambik hal sangat sebab dier tahu doh ketidakadaan insuran mulut aku ni… he

Ayoh ni ambik jugok lah pasal aku… walaupun aku ni belum lagi jadi menantu dier yang sah… memang dier baik dengan aku… sebab aku ni memang budak baik… kacak… pandai.. hensem… lawa… ye ke? Jarang2 menipu dok ape…. He3…

Ok lah…. Dok puji sangat datuk din ni… kekgi jadi kembung… doh lah perut tu kembung doh…. Huargh2… pantang kene puji… mesti kembang habis lah…. kalau nok tahu... dier slalu puji diri sendiri... dier kate " aku ni paih eh, hensem tu tak dop, tapi manis tu ader"... perasan!!!!!

No comments: