01 April 2008

gat this are you

Hari ni aku rase rindulah kat gadisku… buat aper lah tu yer… tapi naluri hati aku kuat meronta ronta bahawe gadisku sedang membuat liputan hangat (mengumpat) bersame same kawan2 seperjuangan yang maner mereka berkongsi minat yang samer… biase lah… saper dok kenal gadisku… a daughter of the 3rd glamour reporter kat Malaysia ni… no 1 memang sudoh menjadi milik siti saodah… merangkap bini kepada sudin b mat ali… tempat ke 2 sah sah jadi milik aku… hua..hua.hua…

Tapi kan… ko raser…. Gadisku tu rindu kat aku ker?... entoh2 ader spare tyre kat saner… ump….aku ni dok kisoh… jangan sampai ader lagu permintaan terakhir versi ke 2 doh ler… he3…..

Aper yang menarik sangat pasal gadisku ni….. nak kater cantik… ump… macam langit dengan bumi kot… kot kater hepi go lucky…. Memang… lebih2 lagi biler ader isu hangat lagi sensasi….very lah the hepi gadisku ni… nok kater slim…. Aku raser gadisku kene gune product slim world dulu kot…. Entoh lah… tapi aku tetap sayang kat gadisku…

Harap harap dier pun samer lah…. Tapi dok tahu lah kalau cinteku bertepuk sebelah tangan… orang hudoh + jahat macam aku… saper lah yang nok… sedih…..

Gadisku>>>>nurul nadia

No comments: