20 April 2008

kadang2 aku teringat kat kawan2 aku... dok kirelah kat maner aku kenal dier.... tapi yang penting dier kawan aku.... aku ni species yang mudah untuk menghargai kawan kawan aku... even pernoh jogok kawan yang aku anggap sebagai kamceng... tikam dari belakang... pader aku itu dier punyer pasal lah... yang penting aku menghargai kawan2 aku
aku dok kisoh kawan aku tu kayer ker miskin ker..... bandar ker kampung ker... kolot ker... moden ker... hok paling penting salam berkawan.. ialah ketulusan dalam persahabatan...
sebab tu tiap kali habis sekoloh... mesti ader jugok perasaan sedih... walaupun sikit... dulu maser duduk asrama lagi lah... hari2 duk mengadap muker yang samer... maser tu raser boring giler... selalu berharap hari2 cepat berlalu... tapi biler dah habis sekolah... rindu sangat kat kenangan dengan member2.... tapi tu lah... nok jumper balik.. bukan senang... sejok habis spm.. beraper orang jer hok aku jumpe... tapi semua kenangan dengan member aku... aku aku ingat sokmo... walau dok jumper... mung semua tetap kawan aku..... aku harap persahabatan kite kekal selamernyer......

No comments: