17 April 2008

lari dari rumah


hari ni aku post blog kat cc uthm... want to know why? sebab aku tension dengan budak2 rumah aku... termasuk jiran2 yang bising nok mampus...
i dont mind lah kalau nak main game coz semua orang suker main game... tapi yang double trouble nyer... masing2 nok jerit kuat2... even yang dok main pun lebih kurang bising dengan orang yang main...... aku ni time2 tension gining memang senang cepat naik angin.... nok larang or maroh pun... masing2 dah besor panjang....... masing2 pandai doh pikir sendiri so buat aper aku nok tegur lagi........ nok senang... aku start motor cabuk aku tu... dan pegi lah maner2 tempat yang aku raser lebih best dari rumah aku tu.... .....
aku pun malas nok gaduh2 dan bising2 dengan orang sekarang ni... besor doh... malas ikut raser maroh macam time budok2 dulu... harap2 lepas ni aku akan jadi seorang yang penyabar..

No comments: