20 April 2008

mater aku

dah pukul 4 pagi sudah.. tapi aku still dok leh lelapkan mater aku ni... huargh... pukul 2.30 ader paper building service pulok.... nanti jadi macam hari tu... dok leh jawab sebab aku jadi binggung sebab dok tido malam..... memang aku nok tido tapi dok buleh... tension pon ader... nasib baik ader adik aku ni... wak teman.... adik lah sangat.... dak dop keje aku nok tamboh koleksi adik aku yang dah ramai kat rumah tu... sekadar gurau2 ajer..... kater orang... kalau dok gurau dok mesre... tapi budok master ni bukan study pon... duk main gamer jer... tak aper... yer already pandai doh... aku ni dok pandai... kene lah study... tapi dok masuk dok ni..... aku kene paksekan diri aku untuk tido jugok... dok kire lah macam maner pun... kalau dok.... hancus paper aku esok....

No comments: