20 April 2008

wayang kiter

Malam khamis lepas aku gi tengok cerita congkak dgn master,jalil,joe,jie,dan alemp….. boleh lah…. Dok lah takut sangat.. tapi sound system kat panggung tu yang really buat aku terkejut beruk… aku ni maner bleh kalau dengor bunyi kuat2 secare mengejut… mesti nok melatoh…. Kalau sebut yang ok dok aper… ni kuor hok mengarut…. Banyok lah jugok perkataan bur*t yang terkeluor dari mulut aku ni………. Bukan sengajer… doh memang sound effect tu yang membuat aku terkejut…. So don’t put da blame on me ok…. Tapi yang aku rase agak melampau skit pasal crite ni ialah time ending dier tu… effect computer yang melampau lampau… Nampak sangat ketidakrealan nyer tu… nakal pun ader … biaser lah.. namer pun filem melayu… maner bleh lawan filem internasional……… teknoklogi pun dok canggih macam kat oversea tu…. Modal pun kecik kalau nok banding dgn orang putih punyer ceriter… no wonder lah grafik dalam filem tu Nampak macam budus skit… filem seram tapi ramai jugok yang gelak dalam panggung…

Yang tak bestnyer…. Kene duduk line kedua dari depan… sakit tengkuk wei… duk mendongok ke atas…. Panggung penuh wei malam ni… so it’s mean ramai jugok lah makhluk2 yang nok tengok criter ni walaupun ader ramai yang kutuk cerite melayu… coz tak dop kualiti macam filem orang putih tu… overall crite ni ok ok ajer lah… boleh bagi 6/10 jer…. Cewah… macam pengkitik AF lah aku pulok ni… he3

No comments: