08 May 2008

hantu cine

Sedang aku tengok2 gambor dalam friend***… ader lah aku nampok gambor sorang pompuan tu… cantik memang tak dop lansung… nok kater buruk… teraser hati pulok… so aku malas nok mentafsirkan bende ni… yang menjadikan aku pelik dan ajaib nyer… aku tengok muker dier… wow!!! Putih giler…macam dok pernoh kener cahayer matahari… tapi… AWAT TANGAN DIER HITAM….. pelik…. Pelik…

Ruper2 nyer… putih palsu… tampal bedak sampai dok ingat dunie… nok suruh orang kater dier putih lah tu… padahal kalau duduk dekat sure orang bleh detect keputihan palsu tu… aku ni memang anti sikit dengan minah minah macam ni… coz aku racer mereka ni hipokrit… dok berani nok tunjukkan kebenaran… terime jer lah hakikat yang kiter ni orang asia kat Malaysia… bukan kat jepun or korea yang kene matehari jarang2 sekali… kot2 biler dah kawin… laki tengok lain… time bertunang… keluar dengan proton wira… putih jer… biler nok buat projek… awat jadi hitam… nok tengok pun dok waper nok nampok… kan lain yang nak dipegang… lain yang terpegang….

Tapi ader jugok yang bagi aku bengong yang amat… sebab aper aku kater gitu… sebabnyer

Lelaki P : woh… tebal giler bedok… putih melepak jadinyer

Pompuan D : maner ader aku pakai badok…

Lelaki P : tu yang putih macam hantu cine tu aper criter

Pompuan D : putih asal lah

Lelaki P : whatever.. p/s ingat aku buter ker… budus…

Dan dan dok ngaku pakai bedak… fuh… lantak mung lah… dier ingat aku dok nampok leher dengan tangan dier yang hitam tu… please lah wei……. Kalau ader yang terase tu… sorilah ek… sendiri mau ingat lah yer….. kater rosyam nor… stakat kiter bleh jage… kiter jagelah… sikit sikit ajer… tak perlu melampau sangat… tengok macam aku ni.. sentiase terima tentang keuduhan yang sedia ader terpampang kat muker aku ni…

No comments: