08 May 2008

no money... no survey camp


Aper motifnyer fakulti kejuruteraan awam dan alam sekitar university tun hussein onn Malaysia (namer penuh aku bagi)… buat survey camp… tapi yuran mahal yang amat… sebenornyer dok lah mahal sangat just RM155.00 jer… tapi situasi student am nyer, dan aku khas nyer buat maser sekarang ni membuatkan nilai RM155.00 jadi amat besar… sekarang ni masing2 berkira nak makan… sampai ader yang korek duit syilling nok makan

…. Hujung2 sem macam ni maner ader duit lagi… ni bukan hujung sem lagi… tapi masuk sem lain doh… sem 3… bukan dapat loan pun… kalau student tanyer kenaper mahal sangat… macam2 alasan yang di bagi… cakap tak ader peruntukkan lah…sebab tu student kene bayar mahal ….. kalau tak der peruntukkan … yang pergi buat kat tempat yang mahal tu aper pasal…. Dah tu keputusan dibuat tanpe ader wakil dari pihak student… not fair lah kalau fakulti buat macam ni….. kalau aku ni kayer… bukan stakat RM155… aku tamboh lagi sebijik lagi 0 kat blakang jadi RM1550.00… tapi nok buat macam maner….. aku dok mampu….



No comments: