06 May 2008

sedey

boring siot duduk sini time2 cuti ni... tapi still ader keje yang aku sendiri dok tahu care nok buat... tapi keep on movin paeiz... u can do it... cakap senang... nok buat tu susoh... duk termenung sorang2.. rindu kat nurul nadia.... dier confirm dok ingat aku punyer... coz sekarang dier sedang mengadap tv dan berusehe untuk membesarkan punggung yang sedia besar tu... aku dok kater.. tapi mok dier yang kater... he3... adik2?... sedang syok bercuti lah tu... windu kat adik2 junior... kalau ader of coz kene buli dgn aku... he3... kalau ader budok2 tu bleh jgk kelok2.... nii i have no one... so duduk lah kau sorang2 mat paeiz oiii... padan muker...





huargh.... lambatnyer nok habis short sem ni... memang lah lambat mangkuk... kan baru 3 hari start.... yer ker? apesal aku raser lame ni...

No comments: