08 May 2008

fu*k da system

Bosannyer aku melalui hari hari kat UTHM nie… nothing to do… semuanyer ni boleh buat aku jadi giler.. doh lah susoh nok tidor.. boring yang amat… rindunyer kat kampong.. rindu kat my motor… nok jalan jalan dengan member.. lepak depan kedai zemah… pegi rumoh pok Hassan… mengumpat dengan sesiape yang berminat pasal isu isu terkini…. Kadang kadang kalau raser nok mengumpat sangat tapi tak dop beriter terkini lagi sensasi… berite yang 4 tahun lepas pun bleh ungkit balik…. Jadi macam baru jer.. panas lagi tu.. isk… saperlah yang mulut jahat sangat tu?… kalau tanyer ciksu.. mesti jawapan dier… mung lah paih eh… kalau tanyer bakal mak dengan bapak mertue aku… sah sah jawapan dier aku jugok… tanyer mok jenab… jawapan dier pun aku jugok…. Wehh… jahat sangat ker mulut aku ni hah… sedap jer kater aku jahat…lempang laju laju baru tahu…. Tapi kalau nok tahu.. mulut ___ ____­_ lagi jahat… eiii… dok padan dengan hudoh…. Tapi hok orang buat serbe dok kene… hok yer buat molek belake… berlagok nok mapuh… lebih dari orang kayer… aku ni memang pantang sikit dengan perangai macam ni … skali skali geram gok nok kater dok sedor diri… tapi gitu lah… kalau aku kater… pasti, confirm, sure teraser hati dan baloh kaow kaow punyer… aku ni dok pandai kater dengan care yang molek… aku ceriter pasal saper ni???? Ader lah tu… maner bleh kabo….he3… rahsie….

No comments: