12 June 2008

mat paeiz was spoken

puah weh meniti hari hari yang entoh aper aper ni... keje dah hampir siap tapi aku still takut bimbang kalau kalau aku kene buat balik report aku... oh no.... tapi confirm ader mistakenye..... tapi harap harap dok banyok sgt lah.... sebab aku pon bukan rajin sgt nok taip balik.... printer pun tak dop... main pinjam printer org jer....

tapi 2 hari ni ader lah lain skit sebab ader 2 orang makhluk datang menyemak kat sini... he3.... bukan orang lain... adik adik aku jugok.... master dengan jie.... ader 2 orang niii. ader lah kelainan sikit.... walaupun aku rase samer jer sebenornyer... he3.... tapi quite heppy lah sebab aderlah jugok orang yang bakal kene buli dgn aku.... tapi ader jugok time aku kene buli.... sial btul budok2 ni... kesian kat aku... he3

tiap tiap hari aku duk melepak kat rumoh doyeh.... mesti dier bosan doh tengok muker aku hok dok beraper nok hensem ni... nok buat macam maner... sini jer tempat yang boleh dibuat mcm rumoh aku sendiri... mat yie tersayang pun ader sini... he3.... kantoi... sayang kat mat yie.... kiter sebagai kawan mesti saling sayang menyayangi.... kalau dok percayer... tanyer dato' fadhilah kamsah tu....

bilerlah semua ini akan berakhir... aku sudah letih melayan semua ni.... rindunyer kat ;
@ mama + papa @
@ rumah buruk ku @
@ rumah kat padang paksu man @
@ rumah kat felda kerteh 5 @
@ gadisku @
@ motor ku @
@ member member ku @
@ masakan kat rumah ( budu & sambal belacan ) @
@ faris haikal ku... dah besar kot budak tu @
@ kampung ku @
@ dan banyak lagi @

No comments: