13 June 2008

tak dop bende yang aku nok post dalam blog aku ni..... tapi tahap kebohsangnang aku dah makin naik.... mencecah 130% doh ni,... dok lamer lagi melatop lah tu.... tak dop idea... oleh sebab aku postlah bende ni.... keluarga ku yang besar.....

insan yang amat aku sayang dan amat menyayangi aku
my papa and mama

yang ni kakak aku yang sulong.... so panggil lah kak long... mcm org lain jgk... ye dok...
Azianti Hasni bt Mat Nasir

ramai orang kater muker aku samer macam abang aku ni... sampai ader yang silap orang kalau pegi rumoh aku
Mohd Azmir b Mat Nasir

yang ketiga.... palinglah sensetip dalam kuarge aku... time first study kat kl dulu... papa ku hantar naik bas.... menangis bagai nak rak.... bas dah nak jalan.... dan dan dier turun sebab tak nak pegi.... tapi tu cerite 10 tahun lepas.... sekarang dah ok...
Norlisa bt Mat Nasir


yang ni.... the very degil ni... kuat melawan... tapi tu time belum kawin... ni dah kawin... dah ader anak... kurang skit... tapi still garang nak mampos... kalau adik2 buat silap... siaplah... silap2 hari bulan... akan dapat penamporlah adik aku tu..
Kartini bt Mat Nasir

yang ni.... yang ke-6....ni pon garang jugok ni... dok leh silap lansung.... mesti maroh punyer... sebab tu mama aku panggil dier tuan puteri... sebab melampau demand nyer....
Normala bt Mat Nasir


hok hudoh ni... dop payoh ceritelah yer... he3
Mohd Faiz b Mat Nasir..


ni anak kesayangan ni.... sangat sensetip yang tahap melampau.... nak tinggal rumah seminggu nak pegi kem time nak exam pun nangis...
Noor Hidayat bt Mat Nasir


yang ni... aktif skit.... suker join persatuan... dulu jd kedet polis... siap gi latihan menembak M16 lagi tu... lepas tu boring.... masuk kadet bombe pulok..... sampai hitam legam jadi nyer.... kalau ader xtvt kat sekoloh.... mulerlah bz hidup dier.... kalau belajor malas yang amat...
Noor Fazillah bt Mat Nasir


yang ni sangat lah baik... tapi kekadang tu... boleh tahan juge melawan ni.... selagi tak salam... cium tangan..cium pipi mama aku.. jgn harap dier pegi sekolah.... even pak cik van sekolah tunggu depan rumah..... masuk asrama tak sampai sebulan... dok leh berenggang punyer pasal...
Noor Fatiha bt Mat Nasir


budak yang paling amat sangat mengade ngade..... minah gedik...kadang2 nok lempang pun ader... mentang2 yang bongsu.... manje yang amat dengan mama aku...
Nadhira Asyikin bt Mat Nasir

No comments: