19 July 2008

aku yang baru

telah sudah menjadi takdir untuk aku jadi sehensem ni... so aper yang nak di kisahkan sangat kalau ramai umat manusie... samer ader pompuan atau lelaki meminati aku... he3... bukan ingin membongkak atau menyombong... aku ni tak suker untuk menipu diri aku sendiri... memang aku terperasan aku ni sangat hensem lagi tampan... even ader orang kater aku huduh.... tapi aku tetap perasan yang tahap kehenseman aku ni adelah sebaris atau setaraf dengan fahrin ahmad...,rosyam nor...,ben affleck...mahu pun maner2 lelaki yang tampan atas muker bumi ni....

nak tahu keneper aku terperasann hensem hari ni???? sebab takde manusia atas muker bumi ni yang perfect.... hensem2 pun... berak pun busuk jugak... tu ct nurhaliza tu... kayer.... cantik..(dari pandangan mater org lain lah... pader aku... ct tu hudoh jer) kentut busuk jgk... siap ader bau petai jeruk lagi tu.....

hensem atau lawa macam maner sekali pon... tetap ader kelemahan kat maner2... tak payah nak cari kat maner... tapi ia tetap ader... entoh2 ct tu... ader kurap kat "tut" dier... hanye datuk K yang tahu... tapi... biarlah rahsia....

No comments: