19 July 2008

anak menakan...<< bahase kedoh

aku ader very the good news today....

time nak register untuk finishing school tadi... henset eku berdering.... tengok kat screen.. papa TAM1886.....

******
paeiz : haluuuuu
papa : halo... abang wak aper tu... ader keje ker
paeiz : ader seminar.... bakpe???
papa : kalau free pegi ah spital jb... tengok kak long.... dapat baby pompuan.... 3.9 kg
paeiz : wow... besor ngak.... tengok ah dulu... tak dop maser lagi nok gi...
papa : dok aper lah... kalau ader maser... gi lah...
paeiz : ok bosss

******

kak long dah selamat lahirkan anak sedare baru untuk aku... lebih kurang pukul 3 pagi td..... org yang paling gembire selain kak long dgn abang long... mesti lah mama dgn papa aku... daripada care papa aku cakap kat telepon pun aku tahu doh.... dok luper mok su na... suker sgt lah tu dapat anak sedare baru.... mesti nagis2 nok mari tengok..... mama kater yer dok mari kot... sebab mama pon dok beraper sihat... time cuti hari tu pun mama masuk wad sampai 11 hari... lagi pun ni anak kedua kak long... so dah ader pengalaman.......tak ader masalah sangatlah kan....

aku mmg lah nok g tengok... tapi memang tak dop maser... lagipun aku bukan kenal sgt jalan kat jb tu... aku baru pegi 2 kali... tu pun gi dgn bas.... harap2 kak long paham situasi aku neh.... bukan tak mboh gi... tapi tu lah.... banyok sangat penghalangyer...

****abang ikh (anak kak long yang sulong) nok baby boy macam baby faris tu... tapi dapat baby girl... kesian kat abang ikh... he3....

No comments: