18 July 2008

i got fever

hari ni aku demam... dok larat nok bangun... tapi org kater...kalau tido semakin lah bertamboh tamboh demam tu... so aku konon2 lah sihat macam biaser... padahal nok makan pun dok selere... waser pahit jer mulut... aku ni jarang2 selaki demam... kalau demam raser macam nok mampus.... hish....

#########################

dohlah aku dok sedak tubuh dari malam tadi doh.... balik kelas pagi tadi hujan lebat yang amat.... basoh bejeruk..... bertamboh tamboh lah demam aku neh..... doh lah esok ader program finishing school..... dok larat nok g.... tapi kene g jugok... sebab ader markah... aku kan nok jadi budok baik... kene jadi rajin sikit.... kalau aku dok g... mesti mintok surat mc... aku ni memang dok suker g klinik... so macam maner aku nok dapatkan mc... kalau mc swasta tu biaselah aku ambik... main beli gitu jer.....

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

orang kater result utk subjek amalan kejuruteraan awam time short sem hari tu kuor doh... tapi malas aku nok gi tengok.... sebab kene tengok dgn p.a..... aku p.a pon dok kenal lagi... maklumlah p.a lamer aku pegi oversea.... sambung belajor...

******************************

hari ni ader lah sikit raser gembire sebab tajuk untuk psm1 dah sattle... lepas tu duit rm155 untuk survey camp hari tu aku dah claim balik... sebab bendahari potong terus dari ptptn....

^^^sakitnyer kepale ku.... =( ^^^

No comments: