25 July 2008

pok TEH

tibe2 aku teringat kat sesorang lah... of coz lah bukan my girl... tapi ni... kawan baik aku ni... kawan ker?? dier lebih dari kawan biaser.... jangan saloh paham pulok.... aku anggap dier macam abang lah... aku ni ramai abang sebab aku suker kawan dengan org yang lebih tue dari aku.... kater orang hok matang doh... tapi aku raser aku ni seorang insan yang baik dan berbudi pekerti mulia... sebab tu ramai orang nok jadi abang aku... huargh3..<
namer dier seli...namer penuh??...nanti aku tanyer.. tapi aku panggil pok teh jer... kenaper aku panggil pok teh? entoh ler..dok tahu gok... sebab semua orang dalam kuarge aku panggil dier pok teh.... tibe2 jer teringat kat dier... tapi dier sombong sekarang ni... maklumlah dah kayer... bukan nok ingat ke aku hok pape kedane ni... nasib lah badan oi....


hump... rayer pon dok juper...kalau jumpe pun..gitu2 jer.. biaserlah orang kalau sombong...jalan menenggok tengok atas... maner nampok aku hok duduk bowoh ni... susoh nok jupe orang kelas2 datuk ni.... bz memanjang....

dalam sombong2 pun... sebenornyer pok teh is da very kind person... not bad lah... kalau nok dibandingkan dengan orang mude sekarang.... pok teh is da best... bukan macam mawi tu.. doh lah dok hensem lansung.... berlagok nok mapuh... woi mawi... ko bleh pegi mampus lah.. muke macam sial...

even my sister selalu jumper dier kat KL... tapi aku lamer sangat doh dok jupe dier... mungkin sebab dier sibuk cari harte dunie... sambil tu cari bini yang sesuai... tu lah memilih sangat... nok hok comel2... macam lah dier tu hensem sangat.... huargh3... maroh lah tu... gurau jer lah....

**abang harap pok teh sihat selalu dan hensem sokmo... cepat2 lah kawin yer... nanti benih dalam skrotum tu expired pulok... he3

**pok teh panggil aku abang....

No comments: