20 July 2008

zaman muder...

ini ler gamber aku time aku sekolah dulu.... maser form 4... form 5... and matrix.... ni pun aku scan... maklum ler... baru beli printer yang sekali dgn scanner tu... he3...

ni kat tandas.... tempat basuh baju... aku buat sesi fotografi jer kat sini... sebab aku dok basuh baju pun... hantor dobi jer.... aku bayor.... dok hantor... rugi lah...

depan kelas... time form 4 (4 ibnu khadun @ 4E)... panas pun dok duli... janji bleh bergambor

ni pun time form 4 jugok.... dekat psp (pusat sumber permbelajaran)... psp tu library lah... namer jer lain....

graduation day.... hari yang paling di tunggu.... pakai jubah... naik pentas... ambik sijil.... macam kat universiti lah pulok.... padahal baru nak tamatkan form 5... spm pun blum lagi time tu


kat matrix.... depan bilik mat enol...

sebelum gi kelas... dan dan posing... macam hensem sangat... tapi aku yakin... aku amat hensem... he3

**** aku nak kurus macam dulu.... sekarang aku dah gemuk... tak suker!!!!!!!!!!

No comments: