20 July 2008

welcome to prit raja

hari ni kak chik, abg din dgn wawa mari sini... dier on da way balik kl dari rumoh kak long kat kota masai jb... lawat kak long.... g tengok baby baru lah kater kan....

******************

aku dok tahu nok bowok kak chik gi jalan kat maner.... maklumlah parit rajer terlalu besar.... sukar untuk aku memilih tempat yang sesuai.... he3.... last2... kak chik ajok gi ayer hitam.... nok beli barang..... maklumlah... kalu org puang mari johor ni... mesti gi ayer hitam... banyok barang hiasan situ......

*****************

banyok lah jugok diborongnyer..... nasib baik tikor tu dok muat nok letok dalam krete.... kalu dok... mesti beli.... kat kl harge kat rm200.... tapi kat sini rm60 jer... tapi nok buat macam maner.... memang dok muat nok bawok dalam krete.... so tak bleh beli lah...

****************

wawa yang comel tu.... x habis2 dgn bob ( sponge bob)...... padahal kat rumoh bersepoh doh bob... bob dalam krete tu pun lebih besor daripade dier sendiri..... nok bob dgn mon (doraemon)... dok larat nok layan.....

****************

sebelum balik... singgoh kat restoran tuah bersame.... lamer dok g makan situ.... dok best pun... tapi boleh lah.... janji aku dok wak keluor duit malam ni.... he3...

****************

sampai kat umah.... nasib baik tak dop org sebab wawa nok mandi... lepas mandi.... mereke pon balik kl..... semoga selamat sampai... amin...

***** fakta menarik>>>>>> sampai kat ayer hitam... baru aku perasan.. aku pakai slipar kawin (lain sebelah) nasib baik ader keda jual selipar.... aper punyer tolol lah aku ni.... hish....

No comments: