28 August 2008

duit lagi

waaaa... my lovely motor ni buat hal lah pulok... time duit tak dok ni lah nok jahanam.... aku dok sure ape bende yang rosok... hok aku tahu cluth dah habis... kene ganti baru.... 1 keping rm10... ader 4 keping... maknenye rm40... dok campur upoh lagi... tu harge dulu... entoh2 jadi mahal doh lening.. harap2 cluth je lah yang kene tukor... kalu ader bende lagi ... mampos aku...

doh lah cluth motor aku ni aku campur ex-5 biase dgn ex-5 class 1... sekali pomen cine tu wak banyok songeh.. susoh jugok aku... sebab time pomen aku pasang dulu... bleh tahan jugok susoh.. sampai berpeluh satu badan... nok laju punye pasal... buat bende hok pelik2... sampai sini.. pomen takdop... susoh pulok jadinye....

kenape kisah sedih ni melande aku time ni... aduhai.... dok ape lah... kalu aku baiki... maybe sdp skit bowok... sebab sebenornye motor kesayangan aku dah nazak dah ni.... nok wak balik trg pon lambat lagi.... baiki jugok lah nampok gayenye esok... huhu....

i need more money.... kepade sape2 yang nok beli bontot... sile hubungi talian tertera... 013-9876543....

No comments: