26 August 2008

i want it.. plezzz

2..3..hari ni aku mule rase ketagih... ketagih seks... seks ganas... hahaha... kene tipu... aku sebenornye ketagih makan dadih.. tiap2 hari mesti nok makan dadih.. hari dah 3 dadih aku makan... ikut kan nok makan... banyok lagi aku nok makan.. tapi nok buat macam maner... menteri di bahgian kewangan dok menginzinkan... maner ader duit... mmg lah satu singgit jer... tapi doh kalu 3 mesti jd 3 ringgitkan... nok makan nasik lagi... oh no... dompetku sudah semakin kering.... masuk tak dop.. kuor jer banyok...

oh dunie... tak dop makhluk2 yang berhati mulia yang mahu menyapport aku utk makan dadih untuk aku.. huargh.... bukan menagih simpati... tapi mintok tulong belanje.. dok aper kang....

lembab weh laptop halim nii.. tak dok mood ah nok taip blog... bye3

No comments: