29 August 2008

huh

seperti yang aku rancang.... hari ni aku pegi kelas pukul 8.30 pagi... dengan mate yang meroh ala ala mat ganja... sebab dok tido.... masuk je kuliah.... aik.... biar betul ni.... lecturer ader doh depan tu... dgn belek2 slide.... student ade 7 org jer.... wow.... budok2 ni mmg dasyat ni..... tapi makin lame makin ramai.... student lelaki (melayu) dok sapa pon 10 org hok gi..... tensionnye jadi lecturer kalau dapat student mcm ni.... kalau aku.... malas aku ngajor.... lantok mung lah.... org nok ajor.. tp dok mari kelas....

pukul 9.30 pagi.... gi parit raje... nok bekki motor.... dalam paler dok mikir harge jer... duit tak dop ni... kalau kene mahal... aku tinggal ah motor situ... ... lepas siap bekki

pomen : bang... sini kejap
aku : ye saye..(sopan tu)
pomen : cluth = rm38, gasket = rm4... biase aku beli kedai gemuk rm2, minyak hitam = rm 10... babi... kedai zemah jual rm7.50 je tu, upoh = rm15... hok ni malas nok pertikai
pomen : semua sekali rm67.
aku : ok (dalam nada sedeh)

huargh... duit aku ader rm80 je... nok gune sampai pose... so lepas bayor semue tu... tinggal lah rm13 dalam wallet aku ni.... harap2 cukup untuk aku hidup dgn duit yang amat banyok ni.....

memang lag rm67 tu bukan mahal sangat... tapi paham2 lah... skrg ni makan tengah hari pon jarang2...nok jimat punyer pasal.... bukan jimat tapi menjaga aliran keluar wang supaya cukup sampai habis sem ni.... ha3....

neway... motor pon dah ok... duit boleh cari... ye dok? cari kat maner? kat en nasir lah... maner lagi...

No comments: