25 September 2008

balik kampong



hari ni...25 september 2008.... hari yang amat ku nanti...

sebab malam ni aku nok balik kampung
balik nok rayer.... sukernyer
balik raye dok same mcm balik cuti sem...
balik raye lagi excited...
lebih2 lagi untuk orang macam aku ni...
dok leh jauh dari kampung halaman...
lamer doh aku tunggu hari ni..
mmg dok sabor giler ning
barang2 aku siap pack dok mlm tadi...
huargh... mcm budok2 je..
tapi aku peduli aper....

barang ape nok bowok balik ek?
@baju raye...dah..
@seluor raye... dah..
@handset.... tengah charge
@seluor dalam.... 3 helai je... kat rmh byk doh...
@laptop... barang last pack... sbb nok online dulu...
@selimut.... nok basuh...
@barang2 kecantikan... satu haram pom tak dok... aku dok pakai bende gitu...
@duit.... ader RM18 je lagi...

No comments: