20 October 2008

nampok gaye test kali ni hancus berkecai lagi

aku pom dok tahu lah mcm mane keputusanye nanti..

tp rase2 mcm teruk giler...

macam mane dok teruk...

satu haram pom aku dok dapat jawab

stakat ambik syarat je...

jawab sikit2...

dok sempat mase wei...

rase sekejap jer...

bengang betul aku...

sedey pom ader...

ku toleh kiri... ku toleh kanan...

pandang depan... pandang belakang

tengok bawah... wak bende tengok bawoh...

bukan ader bende2 pom...

mmg lah ader bende tu... tp dalam sluar...

tak nampak...

kalau nak tengok kene bogel dulu lah...

eeeiiii.... lucah lah u...

menyampah nyah tau...

argh... ape yang sedang aku melalut ni..

ni lah bahana kalau tension...

nasib baik tak dop duit... kalau dok sapa BP Mall doh ni...

main bowling sorang2...tengok wayang sorang2

makan sorang2...

duit pom masalah jugak...

PSM (puki semut masam)>>>>>>mencipap betul..

babi... aku bengang ni...

qwetyrhgvruj4etw4rjik235678-0#$%^

No comments: