24 October 2008

pebende gok mung

malas weh nok study ekonomi...
macam banyok je kene bace..
aku malas...

ye memang aku budak yang malas...
kelas dok gi... tido je memanjang...
ape nok jadi dengan aku ni hah....

kot suke aku ah nok jadi bende pom
jadi tv plasma ker... jadi peti sejuk ker...
dok pon jadi mesin basuh...
senang skit... dok payoh nok pikir masaloh...

biler aku yang bermasaloh... buang je..
lepas tu beli hok baru....

hotak kau... harge barang naik doh lening...
sedak2 mung je nok suruh beli hok baru...

weii.weii... mung saper?
nyibuk jer... ikut suker hati aku lah...
nak buat ape pom...
kan aku bogel kan.....
mung jangan main2 dgn aku...

cepatlah bogel... nak tengok... nak tengok...
haha... kejap ye...
pejam mate dulu...
tunguu...

zzzzz... khoooohk...khooooohk...

No comments: