10 November 2008

hari ni doh 10 nov doh... next paper 12 nov.... mengom doh wase aku ni... dok menyetadikan diri dengan baek lagi ni.... buke buku... lepas tu tinggal.. maen tenet.. dok pom sembang dengan adek2 ku yang hudoh ni....

dalam pukul 17.43 waktu malaysia (dok kam waktu jeremang pulok).... my papa called.... macam baiselah.... soklan lazim.... "abang wak nape tu?"... aku terkedu... adekah aku harus menipu... untuk menyatakan aku sedang menatap buku..... oh tidak... aku bukan seperti segelintir angota2 bengong yang melaungkan suku2 pantun..... berderet deret sasaran tetapi tidak satu peluru pun engkau lepaskan..... bende ni??... entoh... lagu ahli fikir kot...... beralih kita pada topic pebualan yang sebenar..... aku ni jujur... aku kabo lah "duduk saje je... wak nape lagi petang2 gining ning".... baek betul aku ni...

pa call sbb nok kabo yang kawan aku @ anok kawan pa aku.... dah dpat keje kat jab sumber manusia kat kuale lumpur..... ni yang buat aku berpikir sejenak ni..... aku belajor lame2 gining ni... dapat keje dok habis blajor ni?.... tension aku... tapi kate orang... rezeki tu ader di mane2... pandai2 lah kite cari.... harap2.... rezeki menunggu aku di kampung bile aku doh habis blajor kekgi....

ooooohhh... study malah... tp nok keje best.....

No comments: