08 November 2008

ronggeng rokiah...

sedang aku keboringan... dok tahu nape nok di buat... nok study pom malas... dengan lantang aku bersuara....."wahai adek2ku sekalian.... jom g BP Mall... main bowling... perabih duit yang sedia tak dop ni"..... setelah berpikir..... bertikam perut...lidah dan sebagainye.... pukul 6 baru bleh turun dari rmh.... anok dare bersiam memang lambat skit... ahaks...

ambik gambor tu penting

mule2... gi merayap kat bahagian baju dulu.... saje pusing2... padahal mane ader duit pom.. sekadar pusing2.. hilangkan boring... ... name pom budok2 nakal... test selai baju je... 4 org sekali masuk dalam testing room tu.... buat ape tak taw lah... hish....

sebelum main kene posing dulu... baju meroh paling over tu...

puah doh musing ligak gining... jom ah gi main bowling plk... ok.... main bowling kali ni betul2 punyer main2... mcm2 kerenoh...... dok aper... kate nok enjoy... so kite enjoy je lah...


posing je lebih 3 ekor mamat ni.... hish... nampok sgt berlakon... ahaks...


master... penuh bergaye... buat ape2 pon... tetap control macho habes...

mung wak nape tu machang... mung silat cekok hanapi ker sining... ke terian lilin... pelik je aku nampok... pandai main dok sebenornyer ni?...

nanti bile aku dah baling... aku cakap...corner bang... corner... time tu sorry... bola cakap aku straight jer.... ahaks...

ni lakonan paling melampau abad ni... agok2 lah alemp weh...


kuat lagi abang syafiqAH.... mesti usehe lebih skit... usehe tangge rumah pak leman kongkang....


hok ni eksyen je lebih ni... baling dok kene pom... masuk longkang jer lebih...

akhirnya sempurna... jom balik...


** sorry lah gemuk..gambar hang tak dop... hahaha... laen kali lah ye..

1 comment:

Mimie KusyA said...

amboih..mcm lagak org pro maen..wuyoo.. hahah..lawok la mung ni.. :P