11 January 2009

huh

hari yang boring still melande diri ku hansem lagi mengamcam terrancam neh... nape nok buat ek? tido awal doh mlm... tp hari ni still bangung pukul 3 petang... aduh weh... fenin kefale aku... banyok dooh tido kot... biar ah... kan tido tu hobi aku yang paling mantap...dan utoh... seutoh bangunan F2 kat uthm tu...

ingat nok tubek g parit raje betor... tp wase mcm malah nok mapuh pulok... hish... bile lah nok rajin... perut lapor ni... tp biar ah... nok diet jugok.... dalam mase 4 tahun nii.. aku koho gemuk...

1st time masuk kuittho... time medical check up... berat aku 48.5kg.... sekarang lebih kurang 3 tahun lebih aku duduk sini.... berat badan aku skarang 65.8kg.... arghhh... tidak... silak hari bulang aku gi jgok farmasi kang... cari ubat kurus + pencegahan permbesorang perut aku hok semakin membesor ni... benci betul.....

dalam niat nok kurus + diet ni... kalau aku makan... memang banyok giler... kalau time balik kg dulu... saing2 aku pom kejut... aku makan sgt banyok... kejap2.. aku mesti nok makan... kalu makan nasi ok jgk... ni makan bende2 ngarut.... koho lah cepat gemuk..... dok leh nok tahan... nok wak gane... kedaroh jer lah...

jangan sampai aku jadi pengamal pil kude yang berjaye doh lah..

No comments: