11 January 2009

dok tahu

selamat pagi... pagi ker? pagi lagi lah wei.. baru 11.48 a.m..... puah weh.. nok tido takut dok bangun kelas pkl 2 kekgi... bersabor je lah ye... petang ni baru tido puas2... tiap2 aku post... mesti ader perkataan boring/puah.... tu lah.... aku pom dok tahu bakper.... maybe sbb aku mmg dok sesuai duk jauh dari kg aku kot.... senang cerite.. dok leh jauh dari rumoh aku....

sokmo kate dok leh jauh dari rumoh... tp kalu cuti... jgn harap aku duduk rumoh... buat keje takdop gaji je memanjang... balik utk mandi... makan... tido... dan aper2 hok patut....

bukan tak mboh duduk kat rumoh... tapi tu lah... aku ni suker merayap... tp kalu suk sini (johor)... dok gi mane2 pom... duduk rmh je lah... no money...no transport.... nona>>>saksikan di tv3... hari ahad...jam 2 petang... ha3... promote lagi tu... tv3... sile bayar ok... nothing free dalam dunie sekarang ni....

malah eh nok loyar buruk lebih2.... bye...

**mood mengantuques

No comments: