14 January 2009

jom pakak g ngundi...


sape menang kali ni? PAS ke? BN ke? Bebas.. dok mungkin kot... best lah kalu ader kat kampong time ni.... mesti tiap2 malam aku merewang tengok org... ha3... best je tengok dalam paper... polis pon ramai... tu yang aku suker sgt tu... ha3...

aku sokong parti mane?
ikut suke aku lah... aku bkn bleh ngundi pon.... aku parlimen MARANG... .. di tegaskan sekali lagi... aku parlimen MARANG... so dont ever2 tanyer lagi..."paeiz hensem dok balik ngundi ker?" mane bleh ngundi kawasang orang... kang kate pengundi hantu pulok.... dok main tipu2 ni k....
tp pade pendapat aku (penganalisis politik paling tersohor dan berpengaruh), persaingan kali ni amat amat sangat teramat sengit.... PAS vs BN... calon bebas mmg tak dop harapan doh rasenyer....

aku dok duli sape manang... hok penting terengganu ku maju... aku bleh dapat keje.. dan hidup aman bahgie... sentiase diberkati... amin