22 February 2009

aku la niiii


kali ning aku nok cerite pasal pelakom lelaki hok paling aku minat... sape lagi kalu bukan sorang lelaki yang muke dier ader iras2 aku skit... ha2.. sungguh ni.. dok nipu pom... tengok molek2... kang muker aku macam rosyam nor... ha3...

aku ni kalu crite hok rosyam nor belakom.. mesti aku tengok... best tu tengok rosyam nor belakom.. ye mmg ader bakat giler babi ah bab2 belakom ni...org kate tak dok saingang lagi lah kalu kat malaysia ni...

cerite hok aku paling suke bile rosyam nor blakon bersame dengan nasha aziz... perhhhh... memang mantap lah.. paling best cerite laila isabella... fuiyoh... nasha aziz... veri the santekkk... kalau dapat ni.. mau sebulan dok keluor bilik... ha3...

*enrty ni pasal rosyam nor... bukan nasha aziz

sambung balik....



cerite gile2 remaje... punye lah bodoh rosyam nor (remy) time tu... belakom entoh aper2... nampok sangat dibuat-buat.. tp tu dulu lah... tp sekarang.. memang tiade tandingan seantero malaya... kalaulah aku femes mcm tu... mesti best... ahaks... booooo... perasang...dok malu... **malu lah ni...

drama paling best aku tengok time raye hari tu... tajuk "daun ketupat kering" kalau dok silap aku lah... best siot... mmg sedeh giler... kalu tengok mesti menitik air mate lah... ha3... tp aku dok.. sbb lelaki ego kuat... biar nangis dalam hati..., jgn nangis depan org... ha3...

ni antare filem hok aku tengok...(hok ingat je lah)
@ gile2 remaje
@ kl menjerit
@ kl menjerit 1
@ gangster
@ castello
@ suami isteri dan .....
@ lenjan
@ laila isabella
@ kala malam bulan mengambang
@ berlari ke langit
@ anak halal
@ syaitan

banyok lagi lah... dok ingat... kalu drama tu malas lah nok cerite... banyok sangat..... tp senang cerite... kalu rosyam nor blakom... mesti aku cube untuk tengok... sebab dier best...

No comments: