19 February 2009

aku sebenornyer kan... dok pikir2... dok tenung2...
belajor nok habih licing doh..
tp keje mcm mane... aiii... takoooot betui...
doh lah keje lening susoh...

time tido pom dok senang...
pusing kiri....pusing kanan...
tp masaloh dok selesai jugok...
psm entoh ape2... nasib baik lah dapat doh tempat pratikel..
tp fakulti plk wak lembab
nasib baek aku wak personal aplication letter
senang skit dapat *padahal ayoh aku ejas sebenornyer....

aku harap2 habis praktikel bleh keje situ terus
biarlah jadi opis boy pom
janji aku ader keje... gaji muroh pom x aper
tp kalu mahal.. lagi i suke...*i like mat rempit

bende lagi ek nok tulih...???
doh lah.... malas... dok mari ape bende nok tulis...
*tulis kan takut ader hok terase.... ha3...

1 comment:

duOne_sTarz said...

bukan mg sorg aje takoot