11 March 2009

2003-2009


ni gambor hok aku ambik kat laman web sekoloh aku... yang jd kelakor nye... aku buke laman web tu tahun 2009... tp tu gambor time 2003 dulu... hok beratur tu semua classmate aku, kecuali hok depan sekali tu.... ni nok perkenal skit ni... hok depan skali tu mat ju., lepas tu azizul, lepas tu kidin, after that nobita (roomate aku), next aniq, and last skali dauh...

time ambik gmbor ni aku ader belakang cameraman,,, ye suruh gi, tp aku wak dok layang,, malu aku angkat bledi/baldi... jatuh saham.... tu pom dok silap aku baju budok puang tu... aku nok curi sluor dalam je... wak pekasam/jeruk... ha3... wak cium time tido malam.... ha3....

kate maju doh lening maktab aku tu... tp gambor pom zaman batu lagi... ha3... tahniah pada classmate aku sbb jd model bledi buruk... ha3.... ni semue keje abang rauf (technition) yang kurus cikeding tu....

it's ok, it's alright
came on KT fight fight fight
**sorakan time pesta koko mrsm semalaysia dulu.... ha3

No comments: