11 March 2009

AF7

aku ni mmg peminat akademi fantasia... so bersempene dgn bermulenye AF7 ni... aku saje2 lah nok beri pendapat aku pasal student2 ni.... hok aku tahu, tahun ni ramai org sabah.... tp mmg suare org sabah ni best... suare je lah... yg laen fail... ha3...

ni hok aku rase ok lah... suare best....

QHAUD
macam biaselah... aku ni pilih kasih skit.... hok patut menang AF7 ni mesti lah lelaki... sbb lelaki best... pompuan ni ala2 gedik gitu.... nok undi kesian... ha3.... aku pilih qhaud pasal hari tu aku dengor suare dier best... dok kepit2 mcm adik izwan pilus tu... doh lah muke jambu... ha3...



ZIZI
zizi best jgok.... rockers gitu... suare mantap wa cakap lu.... aku dengor time ujibakat je lah... tp dok tahu lah performance time konsert nanti.... harap2 melatop gitu...


AISYAH
paling mude kot dlm AF7 ni... suare best... muke ala2 cute gitu... santek jgk... tp aku rase zizi tu lagi santek... ha3...

harap2 ramalanku benar belake... ha3... tp kalau dok memang pom aku peduli aper... aku dok dapat ape2 pom... aku just minat tengok jer.... nak undi?? jauh sekali... ha3... baek aku simpan kredit utk kekasih hati... nadia yang ala2 gedixs gitu... ahaks... maroh lah tu.... ha3

No comments: