05 March 2009

setang

bace dok kosmo hari ni?? pasal mayat bayi kene urung gagak tu... memang babi punye orang.. celake... dok patut hidup atas muke bumi... tak dok perasaan lasung... molek mapuh derah sikit org gitu... hidup wak nape kalu nok bunuh anok sendiri... bodoh... babi... menatang haram... aku mmg maroh sangat ni...

kalu aku tahu lah sape dier tu... mmg mati dier tu... bukan aku pukul lah... aku ajok lah sape2 hok berminat... mesti ramai nok join kang... pukul je... 2 2 sekali... laki dengan pompuan...jangan bagi laki tu mampos dulu.... mule2 tarik konek ye hok dok reti base tu... lepas tu kerat.... rebus ke goreng ke... lepas tu v makan... srh ye telan... lpas tu nak mampos pom pegi lah mampos... hok puang pulok... jolok bur** ye dengan nyapuh lidi... korek2 sikit... lepas tu kopek tu tarik puling kuat... lepas tu ikat kat batang nyior... kasi kerengge gigit.... biar mampos...

aku bukan lah baek sangat... tp aku dok suker kalu ader org buang bayi ni... dok kesian ker... tengok bayi tu... kalu nok buang sangat, buang lah kat tempat hok org buleh jumpe... ni letok kat tempat dok sepatutnye... argh.... aku dok puah hati lagi ni... tak dok ayat yang bleh bagi taw betape geramnyer hati aku.... dasar setang... babi.. anjing... celake...

No comments: