10 March 2009


hahaha... stiker kelab dapat doh... suker nyer hati aku... suker lah sangat... ha3... biaselah.. kanak-kanak riang.... tp stiker road tax dok ambik lagi... YB yo kate... no ahli aku 159... aku dok tengok lagi sbb dok jupe molek lg bg en semie.... tu logo myvi depan tu pom tukor doh...pakai hok passo... tu pom YB yo v mlm baru ning.... Yb yo padan suke ke aku je... dok ape lah... saye budok baru belajor... dok tanye dok tahu... ke guane tp terime kasih banyok2 lah YB yo..

stiker belakang pom ader gok... ha3... ader cerite disebalik stiker ni... tp malas nok cerite.. rase malu pom ader... ha3.. tu org panggil kenangan..

tu spoiler belakang baru sembur... pasang jamang kohong doh.. tp baru sembur... ha3... malas dekpom.. dok wape tahu kedai... ni pom mitok tulong saing2 jugok.... usehe terbaru >>> nok tukor spring plk... tp tak dok duit... ha3... nantilah aku usehekan.... kuang3... k lah.. bye2

No comments: