21 April 2009

aku suke makan aper

ape yang anda suker makan?

aku suke makanan kampung...
kek..kek.. tak maen ek...

@ aku suker makan nasik dgn BUDU... sesetengoh orang malu nok ngaku makan budu... padahal hakikat sebenor, dengan botol2 budu sekali dier telan....

@ aku suker makan jering... petai?... kureng skit kot...

@ aku suker ikan patin masok asam pedas tempoyak... hirup dier punye kuah banyak2...

@ aku suker makan ulam.. paling best pucuk gajus... org kg aku panggil pucuk jambu golok

@ aku suker makan buoh... durian...duku.. kalau x bagi.. aku merajuk...

@ aku suker makan asam... jeruk... mempelam mude.... sedap touw....

**ikut aku lah nok makan bende pom.... makan selagi mampu makan... jgn sampai x larat nok makan baru mengade ngade nok tu nok ning.... terajang laju2 baru tahu...

2 comments:

Ummi Aini said...

mkn tuk hidup
bukan hidup tuk mkn...
amalkan diet seimbng...

mat_paeiz said...

dok perlu diet2 ni...
makan je... rembatt je..
selagi mampu...