21 April 2009

mengidam

hari ning gi bp mall... bukang gi enjoy... tp gi menyemok... orang dok ajok pom, tp aku nok ikut gok, aku dok kire... aku kang dok malu.. gi kejap je pom, gi kat popular, beli alat tulis skit.. nok examlah kate kam...

cari kertas A4 doubleA tu... habis kedai gi cari... x dok starang baroh... gi kat pacific pom x dok gok.. bengomlah.. kertas A4 je pom.. susoh bebenor nok di cari... aku mcm biase lah.. kalu masuk pacific mesti round2 kat buoh buohan... aku kan suke sangat makam buoh..

last2 aku beli 2 biji pear dgn 2 biji pelang... (dlm gambor ade 1 je pear?... mmg lah, aku dah rembat time dlm krete... dok sabor nok makam... mengidam)
tu jer?
holer... mane ader duit doh lening... sekadar wak hilang mengidam sudaaa... malu gok posen time gi bayor tu.. ha3...

last2 kertas A4 tu beli kat parit raje ni je... ha3..

2 comments:

nadiah said...

..aq tau..aq tau mun g ngn pier...

..huahahahaa...ceyt, ngidam konon,,aq sruh curik pauh kat court futsal malu2 plop..huahauahu2...

mat_paeiz said...

dok baek curi... tuhan maroh...