16 April 2009

end of study week

hari ning hari jumaat doh... (17 April 2009) maknenyer habis doh study week,.. hari sabtu & ahad dok kire...

bakpe dok kire?
ikut aku lah x mboh kire... dok panda nok kire...

nok masuk minggu exam lah pulok... ader kah aku sudah bersedia... of coz lah tidok... sebab aku dok study pom lagi... malas... ni susoh kalu paper lewat2 ning... study pom lewat... kalu v maser 2 minggu lagi pom, mesti dok dang gok sbb kalu dok dekat dgn hari ader paper... jgn haraplah nok bace buku... maen je pah ceroh...

tipulah kalu aku kater aku dok study lasum... study gok sikit2... tp dok padan dgn maser hok diberi tu... mmg aku budok malas.... nok buat guaner...

*beralih arah*

semalam pa aku call...
"abang, ida (sepupu aku)... dapat keje doh... esok (hari ning) daftar keje... dekat tepak ye praktikel hari tu".... huh... berite tu bkn mengembirakan bagi aku... tu akan lebih menyikse jiwe aku... doh lah aku tengoh rusing pasal keje... skali sapa pulok berite gitu.... mmg jeles giler babi aku....

biarlah... rezeki org... maner tahu esok luse ader rezeki aku... mane lah tahu kan...

*next story*

aku mesej dgn member aku... dier baru je beli krete (waja)... tu lagi lah buat aku jeles... ye baru je keje dalam 5 6 bulan... buleh doh pakai krete... even krete 2nd hand... dok kire ah, janji beli gune duit keje sendiri....

serabut paler duk mikir ke orang....
mikir ke org nape gok?
aku pikir diri aku sendiri lah...
orang laen dah berjaye...
aku?... tak tahu lah mcm maner.... pakai krete kat rumoh tu sudoh lah... ha3..

*seterusnye*

x dok cerite doh... malas nok cerite...
sekian terime kasih

2 comments:

akupunya said...

sabo2..
kita akn dpt pa yg kita hajati..
tp masa yg menetu kn nya...
heheheh...

today(17/4) ak bru abeh paper math..
huhuhu...

mat_paeiz said...

ye ker?
akan dapat ke?