17 April 2009

dok tahu gok

aku raser ketidak kesihatan lah pulok hari ni..
hidung selsema.... kepale agok2 pening
nok demam ker aku?

tak nak, x mau, x mboh....
jgn lah demam time2 nok exam ni..
kesian kat aku...

raser bosan semacam pom ader gok hari ni...
entohlah.. aku mmg gining, moody pah ceroh...
org kg aku kate peseng dok leh wak kire
kejap molek, kejap x wape soheh... dok tahu lah aku

kalau tidak kerana bulan
masakan ..............(dok reti nok sambung)...
puisi bodoh... direka oleh orang bodoh
aku peduli aper saper pencipte puisi ni... aku nok kate bodoh jgk
yg berkenaan sila terase hati.... kalau tak mmg sure lg confirm yg hang memang bodoh tahap melampau....

aper yg aku sedang perkatekan....?
mungkin itu lah mengambarkan emosi aku buat mase sekarang..
tengoh hari kekgi dok tahu lah guaner plk..
aku kan pelik skit... biar pelik asal hensem yang melampau... mcm rosyam nor gitu...
mat_paeiz.... !!!!!!!!!!
ye sayer.....
sila perasan ok...
baek tuan....

No comments: