07 April 2009

panggil aku BRIAN

semalam (6-april-2009)... tercapai jgk hajat nok tengok cerite kesukaan + kegemarang aku ni... fast and furious 4... aku mmg mengilai cerite ni.. sejok the fast and the furious lagi aku layang cerite ni.. nok2 plk kali ni vin diesel blakon semula... mmg teruja giler babi...

start je cerite. action terus bermule... mmg dasyat wa cakap sama lu... yg peliknye, aku plk jadi berdebor sbb scene tu mcm bahaya skit... padahal tu semua blakon je pom.. ha3...

cerite kali ni lebih relate dengan the fast and furious 1... sape hok tengok TFTF 1 mmg tahu lah... mmg gandingan dominic (vin diesel) dgn brian (paul walker) mmg best.. sbb dlm2 action ader jgk bende2 kelakor hok mereke buat..

yang menjadi KEBENGANGGAN pada aku ialah bab* hok duduk blakang aku tu... suke dok pasal2.. bende dok kelakor mane pom... suker kuat nok mapuh mcm lah tgh tengok cerite los dan faun... aku benggang gile babi doh... mmg amat mengganggu aku....

"pengumuman kepada semua tokey bab*, sila tambak (ikat) binatang peliharaan anda supaya tidak terlepas sampai masuk dalam panggung wayang, kerjasama dari anda amat saya hargai"

sebelum cerite bermula, snape picture dulu lah.... biase kat luor, kali ni kat dalam... time ni nampok kosong jer, time hbs cerite baru aku perasan, panggung penuh daa... sampai depan skali pon ader org jgk... nasib baek aku beli tiket awal... wayang pkl 10.15, pkl 8.30 beli doh.. ha3.. excited sgt..

No comments: