05 April 2009

paeiz_nasir

selamat pagi dunia...
Alhamdulillah hari ni aku masih di beri kesempatan oleh yang Maha Esa untuk terus bernafas dengan sempurna tanpa sebarang kesukaran.... bermula episod baru dalam hidup aku... biarlah semalan berlalu sebagai satu kenangan... yg baek akan ku simpan buat kenangan... yang buruk biarku telan sebagai satu pedoman....

baeknye aku hari ni... adekah transformasi akan berlaku (terpengaruh dgn AF7)... tp aku tetap aku.. tiada yang berubah... hanye mood aku je yang sentiase tak menentuk dek cengkaman, hentakkan, tekanan, dan himpitan kondisi pelajaran dalam usaha untuk menamatkan pengajianku...

semakin menjelang hari pembebasan, aku rase semakin sakit... semakin perit... seolah-oleh hidup ini begitu sukar utk aku lalui... semoga aku akan mampu bertahan dengan semua ini... tp aku yakin aku akan mampu bertahan... tp bagaimana dengan hasilnya... itu yang selalu menghantui kotak akalku.....

satu impian... satu harapan.. satu destinasi...
mencari sinar hidup yg bergemerlapan dan kesempurnaan yang kekal abadi... di sini dan di sana..... Amin...

1 comment:

Encik Kiut said...

hehehe..pa2 pn..
sblm ko hbs kta lwn bowling dlu..
habis la ko skg..
sy klhkan..
hahaha....