04 April 2009

penkritik AF 7

oleh kerana aku ni suker tengok Akademi Fantasia... dan pelajar pilihan aku ialah Qhaud... maka aku ader lah sedikit pendapat/kritikan utk Qhaud..

biarlah aper org nok kater bagi aku, suare si Qhaud ni mmg best.. sebab suare besor.. macam m. nasir, jamal abdillah...


tp konsert ke-4 mmg kate org mcm pembunuh buat si Qhaud ni... lagu ditaman teman- ct nurhaliza... mmg susah giler lagu tu... lirik pom berbelit-belit... kesian aku tengok si Qhuad tu... 2nd time nyanyi tu mmg napok sgt muker dier tertekan giler... dah lah lagu tu susah.. kene nyanyi 2 kali plk tu... nasib ko lah Qhuad oii... sampai berkerut-kerut muker dier tu... makin terserlah ketidakhenseman ko tu...

dah lah x bleh perform time konsert, penonton2 sedap2 je kutuk Qhaud... mmg lah dier tak perform dgn baek sbb mmg lagu tu susah sgt... x bleh nak tumpu... mesti duk terfikir lirik... jgn hanya tahu mengutuk je... mcm lah yg kutuk2 tu suare best pom... entoh2 yg kutuk tu bibir sumbing... nyanyi sengau lagi tu... ha3...

neway... selamat berjuang lah Qhaud oii... aku tahu ko tak kan menang... tp suare ko mmg aku salute ah... best...



****to kecik... suare qhaud lebih best dari ko... ha3


No comments: