22 April 2009

seorang aku

saper aku sebenornyer... ader org kate aku ni lembek skit... tp bukan lembut... org lah kater... aku terime je... ciptaan Allah blake... lembek2 aku pom, aku ni sebenornyer pengasor... dok pandai cakap braluh (lemoh lembut) mcm orang laen... aku cakap mmg kasor skit... sbb tu org mudoh kecik hati dengan aku...

aku juge merupekan seorang budok yang agak2 panas baran.... cepat maroh... dok leh seleh skit... mesti aku maroh... tp hati baek taw... tp aku mmg kurang bercakap sebenornyer... nok nok dengan org hok dok wape kenal.. or baru nok berkenalan... pah ceroh ah kalau nok tunggu aku cakap... tp bile baek... pah ceroh aku bercakap... ha3...

mempunyai emosi yang mmg sangat tidak menentu... kadang2 ok... kadang2 ko... dop tahu lah bakper...

sangat berminat utk mengetahui bende2 baru... tp malas nok bertanyer.... hanye maengharapkan orang bagi tahu...

suker mengumpat bende2 yang sepatutnyer... pasal org aku kenal... x kenal x layanz.. even berite tu sangat lah panas... dok wehi care hal org hok dok kenal batang idung... dok kene mengene dekpong..

suker menolong orang... yang aku kenal lah... kalau dok kenal biase dok tolong... biasenyer dari segi perkhidmatan lah... bab2 duit ni x dop... aku maner banyok duit... belanje pom mitok dengan pa

aku agok2 kedekut skit... apetoh lagi kalau org nok mitok bende2 yang aku sayang... contohnyer motor aku... aku still bagi pinjam tp aku dok suker main cabut2.. contohnyer nok pinjam cover set rxz aku... aku dok suker....

aku suker jalan2... dok kirelah naek motor ker, naek krete ke... bawak slow2.. sambil menikmati perjalanan.... kemana nak pegi... x de tempat yang nak dituju sebenornyer...

aku dok suker org kotorkan krete/motor aku... letih2 aku basuh... senang2 org wak kotor... doh lah krete aku warne hitam... cepat nampok kotor.. huh...

kurang minat bersukan... minat bende2 rilex je.. mcm maen bowling, sbb dok letih.. ha3... tp aku suker gok maen volleyball.. badminton... tp sining x dok geng nok maen....

seorang yang penyayang... mudoh sangat menyanyangi orang... tp susoh utk jatuh hati... setakat sayang saing2 je... adik2 je... dok lebih dari tu...

ader banyok lagi... tp dok tahu nok cerite gane... maybe banyok hok buruk dari hok baek... tp pade aku... biar org tengok kite jahat... tp hati mau baek maaa

tapi hok peting sekali... aku adelah sorang budok pemalas....

No comments: